اين برند در تفكرات Shane و به منظور فراغت از فشار زندگي، كار پر مشغله، برنامههاي تحصيلي و براي استراحت
كه به Ubud سفر كرده بود ايجاد شد. علاقه وي به اين شهر از كشور بالي به اين دليل بود كه به نظر ” شان ” آنجا
عجيب پر از ايده ميباشد.
Shane اولين كار خود را با طراحي و ساخت يك انگشتر دو حلقه چوبي در شهر اُبود آغاز نمود.
زماني علاقه وي به اين كار بيشتر شد كه چند عكس از طرح خود را در شبكه اجتماعي فيس بوك قرار داد و ديد كه
طرحش با استقبال عمومي مواجه شده است. كه باعث دريافت اولين سفارش از بين دوستانش گرديد.
پس از بازگشت Shane به تورنتو ( به انگليسي: Toronto مركز استان انتاريو و پرجمعيتترين شهر كانادا و نيز در
سال 2006 از حيث بالا بودن هزينههاي زندگي به عنوان گران ترين شهر كانادا انتخاب گرديده است ) بازگشت تصميم
گرفت تا مهارت هنرمندانه جديدش را با حوزه كسب و كارش تركيب كند. او طرح هايي را ايجاد كرد و سپس آنها را براي
ساخت به بالي فرستاد.
روند حرفه اي شدن برند
مسير حرفهاي شدن و طراحي زيورآلات در شان به صورت تصادفي آغاز گرديد. اكنون بسيار خرسند است از اين باب كه
انگشترهاي دو حلقه ( دو انگشتي ) ساده كه وي براي خودش طراحي كرده و ساخت چقدر مورد توجه و استقبال قرار
گرفتهاند.نگرش خاص Shane براي ايجاد زيورالات خاص و منحصر به فرد، برند Vitaly را از بازار در هم ريخته
زيورالات مجزا كرده است.
جهت توليد سريع محصولات، Shane شخصا هر سال دو مرتبه به شنژن (شهري صنعتي در چين) سفر مي كند تا ايده
هاي خود را به مرحله توليد برساند.
طرحهاي ويتالي الهام گرفته از طرحهاي صنعتي بوده و باعث شكل گرفتن برند خاص Vitaly (مشاهده) گرديده است.
منبع: زيورآلات نواس